تاسیس شرکت بام گام عایق

صنایع تولیدی ایزوگام بام گام عایق در سال ۱۳۷۵ به عنوان اولین واحد تولیدی عایق‌های رطوبتی جهت ایزولاسیون در منطقه آذر بایجان غربی(ارومیه) با ۳۰ نفر نیروی کار و در زمینی با مساحت تقریبی ۲۰ هزار متر مربع راه اندازی و شروع به کار کرد.

در حال حاضر این شرکت دارای ۸۰ نفر پرسنل داخل مجموعه می‌باشد همچنین به غیر از واحدهای کنترل کیفیت دارای آزماشگاه تست فنی،تعمیر و اورهال تجهیزات ،سالن‌های تولید ایزوگام به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع ،۳ خط تولیدی به طور همزمان و همچنین دارای نمایندگان نصب و اجرای ایزوگام همچنین فروش ایزوگام در سرتاسر ایران می‌باشد. در ادامه توسعه و پیشرفت واحدهای خود، در سال ۱۳۸۹ سالن تولید پلی استر خود را در زمینی به مساحت ۸۰۰ مترمربع که در تولید عایق رطوبتی کاربرد فراوان دارد را تاسیس کرد همچنین این شرکت که خود را پیشتاز در زمینه نوآوری تولید ایزوگام می‌داند.

در سال ۱۳۹۰ سالن تولید اسپانباند را در زمینی به مساحت ۴ هزار متر مربع با ۴۰ نفر نیروی کار با همکاری شرکت آلمانی و با همت مهندسین و مشاورین کارآمد خود راه اندازی کرد. و با این اقدام پیشرفت بسیار عظیمی در صنعت عایق کاری در ایران حادث شد و شرکت بام گام عایق را در ایران و همچنین خاورمیانه به عنوان یک شرکت پیشرفته مطرح نمود.

نصب ایزوگام

افتخارات شرکت بام گام عایق

این شرکت تولیدی علاوه بر اینکه از صادر کنندگان ایزوگام به عراق، ارمنستان، اذربایجان و ازبکستان می‌باشد به جهت کنترل و مدیریت کیفیت محصولات خود دارای افتخارات زیر می‌باشد.

  1. نشان استاندارد ملی ایران
  2. استاندارد بین المللی مدیریت کیفیت ISO 9001 از آلمان
  3. نشان استاندارد اتحادیه اروپا CE
  4. واحد برگزیده صنعت، معدن و تجارت در کشور سال ۱۳۹۳
  5. صادر کننده نمونه سال ۱۳۹۳
  6. تولید کننده برتر کشور در چهارمین جشنواره تولید ملی سال ۱۳۸۵

امروز شرکت تولیدی ایزوگام بام گام ارومیه با همت نیروی انسانی متخصص ، ایجاد تنوع محصولی و همچنین قیمت ایزوگام مناسب توانسته است خود را به بزرگان صنعت عایق کاری پیوند دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *