خرید ایزوگام مرغوب هدف هر کسی که است که میخواهد تعمیر یا نصب ایزوگام انجام دهد . ایزوگام‌های مختلفی در بازار وجود دارد و شرکت‌های بسیاری نیز به عرضه ایزوگام میپردازند . همه این انواع و اقسام مختلف کار خرید ایزوگام را بیش از پیش سخت تر کرده است چرا که معمولا دانش کافی و شناخت کافی از ایزوگام در بین مردم عادی وجود ندارد. ما در شرکت سپیدبام باور داریم که بهترین ایزوگام‌ها را عرضه و نصب می‌کنیم . و بهترین قیمت را در اختیار مشتری قرار میدهیم . با این حال در این پست قصد داریم تا شما را در شناخت ایزوگام مرغوب و اصل از ایزوگام نامرغوب یاری دهیم . با ما همراه باشید .

ایزوگام فویل دار روی پشت بام

هنگامی که می خواهید از ایزوگام استفاده کنید باید در چند مرحله ایزوگام را مورد بررسی قرار دهید ابتدا پیش از انجام هر کاری باید در خرید ایزوگام خود دقت کنید جنس ایزوگام در کارکرد ایزوگام خیلی مهم است انتخاب یک ایزوگام مرغوب باعث افزایش طول عمر ساختمان می شود . شرکت‌های متنوعی ایزوگام‌هایی را ارائه می کنند که هر کدام دارای معایب و مزایایی هستند شما در هنگام خرید ایزوگام باید به نکاتی توجه کنید که ما دراین مقاله شما را با برخی از این ویژگی ها آشنا می کنیم از جمله این نکات می توان به سالم بودن ایزوگام ، داشتن مارک استاندارد و غیره اشاره کرد .

 

در این مقاله ما به تفضیل درباره ی این ویزگی ها صحبت می کنیم تا شما بتوانید در هنگام خرید بهترین نوع ایزوگام را انتخاب کنید . پس اگر شما هم از جمله افرادی هستید که می خواهید برای کار خود ایزوگام خریداری کنید یا دوست دارین در این زمینه اطلاعاتی بدست آورید تا آخر این مقاله همراه ما باشید .

دقت در انتخاب شرکت تولید ایزوگام مناسب

در هنگام خرید ایزوگام دقت کنید ایزوگامی که می خواهید بخرید از کدام شرکت است وسازنده ی ایزوگام آیا دارای مجوزات خاص خود می‌باشد یا نه و اینکه آیا این ایزوگامی که می خواهید خریداری کنید دارای استاندارد می‌باشد یا نه و اینکه شرکت توزیع کننده ایزوگام دارای سابقه خوبی است یا نه شما می توانید این اطلاعات را با پرس و جو از افرادی که قبلا از ایزوگام این شرکت استفاده کرده اند جویا شوید یا می توانید با مراجعه به وب سایت‌های معتبر از کارایی ایزوگام‌های شرکت مربوطه اطمینان حاصل کنید .

چک کردن ایزوگام قبل از خرید که دارای هیچ گونه بریدگی نباشد

قبل از خرید ایزوگام کاملا ایزوگام را مورد بررسی قرار دهید که هیچ گونه نقص و عیبی در ایزوگام وجود نداشته باشد و ایزوگام کاملا سالم باشد این مورد را همان  در هنگام خرید و در شرکت تولید کننده مورد بررسی قرار دهید و به بعد موکول نکنید زیرا ممکن است بعضی از این شرکت‌های تولید کننده دارای خدمات پس از فروش نباشند و بعد از تحویل ایزوگام دیگر ایزوگام را از شما پس نگیرند .

انجام چند آزمایش برای تشخیص جنس ایزوگام

روش اول که برای فهمیدن جنس ایزوگام لازم است انجام آزمایش جنس ایزوگام است به این صورت که تکه ای کوچک از ایزوگام را به مدت دو ساعت در داخل فریزر قرار دهید و بعد ایزوگام را خم کنید اگر ایزوگام دچار شکستگی شد نا مرغوب است و اگر تغییری در ایزوگام به وجود نیامد ایزوگام سالم است .

روش دوم از بوی ایزوگام است ایزوگام نامرغوب دارای بوی نامطبوعی است در حالی که ایزوگام مرغوب چنین بویی را نمیدهد بوی نامطبوع ایزوگام‌های نامرغوب به دلیل به کار رفتن مواد و الیاف مصنوعی نامرغوب است ممکن است ایزوگام در اول بویی نداشته باشد ولی بعد از مدتی شروع به نشان دادن بوهای نامطبوع از خود می کند .

روش سوم آزمایش کشسانی ایزوگام است به این صورت که ایزوگام را بکشید اگر ایزوگام به سرعت پاره شد دارای جنس نامرغوب است ولی اگر ایزوگام در اثر کشیدگی دچار شکستگی یا پارگی نشد یعنی جنس ایزوگام دارای کیفیت خوبی است و قابل اطمینان برای استفاده بر روی پشت بام می‌باشد .

نکات دیگر در هنگام خرید ایزوگام

1_ ایزوگام دارای نشان استاندارد ایران باشد . این نشان این خبر را به ما می دهد که ایزوگام خریداری شده توسط کارشناسان اداره ی استاندارد چک شده و دارای استاندارهای مورد نیاز است .

2_ برای نصب ایزوگام  حتما از افراد مجرب استفاده کنید و به هرکسی این کار را نسپارید بسیاری از شرکتهای توزیع کننده خود مامورانی را برای نصب ایزوگام میفرستند .

3_ عایق را با توجه به منطقه ی جغرافیایی و آب و هوای خاص منطقه ی خود انتخاب کنید مثلا اگر منطقه شما در مناطق گرم و خشک قرار دارد از ایزوگامی استفاده کنید که به سرعت دربرابر نور مستقیم آفتاب دچار پوسیدگی و از ربین رفتنگی نشود .

4_ به وزن عایق دقت کنید چون برخی از تولیدکنندگان وزن عایق را پایین می آورند در هنگام خرید عایق دقت کنید وزن عایق پایین تر از 39 ککیلوگرم نباشد .

5_قبل از خرید ایزوگام حتما اطلاعاتی درباره ی نوع ایزوگام داشته باشید و با توجه به کارکردی که از ایزوگام انتظار دارید ایزوگام خود را انتخاب کنید .

5_ حتما در هنگام خرید ایزوگام دقت کنید که ایزوگام خریداری شده از جنس ایزوگام‌های دو لایه باشد چون ایزوگام‌های یک لایه به دلیل داشتن تنها پلی استر برای مواردی که جلوی نور مستقیم افتاب می خواهید ایزوگام را مورد استفاده قرار دهید مناسب نمی‌باشد اما ایزوگام دو لایه چون علاوه بر پلی استر در ساختش از تیشو نیز استفاده می شود مناسب برای پشت بام ها می‌باشد .

6_ اگر می خواهید که از ایزوگام برای تزیین ساختمان استفاده کنید می توانید از ایزوگام‌های با روکش سنگ ریزه ای استفاده کنید .

7_ دقت کنید زمان مناسب برای نصب ایزوگام و خرید آن در فصل تابستان می‌باشد به این دلیل که در تابستان هوا گرم و خشک می‌باشد و سطح پشت بام ها برای نصب ایزوگام در بهترین حالت می‌باشد و هیچ رطوبتی بر روی پشت بام وجود ندارد و ایزو گام به خوبی نصب  می گردد .

جمع بندی نهایی

  در هنگام خرید اگر به نکات بالا توجه کنید می توانید از ایزوگام خریدار ی شده اطمبنان حاص کنید ایزوگام  خریداری شده را در جای مناسب قرار دهید ایزوگام در جایی که در معرض  خطر است نباشد . دز هنگام نصب ایزوگام به محل نصب ایزوگام دقت کنید که سطح صاف باشد و اشیاء نوک تیز در زیر ایزوگام نباشد در هنگام نصب باید به نکاتی دیگر نیز توجه که ما همه ی این موارد در قالب مقاله ای دیگر تحت عنوان چه نکاتی را باید در هنگام نصب ایزوگام رعایت کرد که می توانید با مراجعه به این مقاله ومقاله‌های دیگر با اطلاعات کافی ایزوگام خود را نصب کنید امیدوارم از این مقاله استفاده ی کافی را برده باشید از اینکه ما را تا این جا همراهی کرده اید سپاسکذاریم .

یک نظر در مورد «چه طور موقع خرید، بهترین ایزوگام را تشخیص بدهیم ؟»

  • امیررضا سعیدی می‌گوید:

    سلام مرسی از اطلاعات خوبتون، شما ایزوگام دلیجان رو پیشنهاد میکنید؟ یه رپورتاژ خوندم خیلی درباره ش تعریف میکرد توی اقتصاد آفرین نمیدونم برند خوبی هست یا نه ممنون میشم راهنمایی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *