انواع ایزوگام تولیدی

ایزوگام با توجه به نوع‎های مختلف آن به خاطر استحکام کششی بالا، پایداری حرارتی و انعطاف پذیری بسیار بالا برای کلیه امور عایق کاری ساختمان و بنا‎های مختلف مانند تونل، استخر، پل و سرویس‎های بهداشتی، بصورت تک لایه یا ترکیبی از لایه‎ها کاربرد فراوانی دارد که به ترتیب زیر می‎باشد.

نصب انواع ایزوگام

۱- پودری ساده(ایزوگام بدون روکش آلومینیوم)

متشکل از یک لایه تیشو که قیر اندود شده است این نوع ایزوگام در مکانهایی که احتمال تابش نور خورشید وجود ندارد کاربرد فراوانی دارد و اکثرا برای عایق کاری سرویس‌های بهداشتی، پی و… به کار می‌رود. همچنین قیمت ایزوگام پودری نسبت به ایزوگام با روکش آلومینیوم کمتر می‎باشد.

۲- ایزوگام تک لایه نوع A (ایزوگام با روکش آلومینیوم)

تشکیل شده از یک لایه پلی استر بافته که با قیر اشباع شده و همچنین یک لایه فویل آلومینیوم دربالاترین لایه آن به‌کاررفته است این نوع ایزوگام بیشتر جهت مکانهایی که تابش نور خورشید شدید است مانند پشت بام کاربرد فراوان دارد.

۳- ایزوگام دولایه نوع صادراتی(ایزوگام باروکش آلومینیوم)

متشکل از یک لایه تیشو همچنین یک لایه پلی استر که قیر اندود شده است و در خارجی ترین قسمت دارای یک لایه فویل آلومینیوم قوی تر نسبت به نوع A می‎باشد.

۴- ایزوگام سنگ ریزه ای(ایزوگام با روکش سنگریزه رنگی یا بی رنگ)

این نوع نیز از یک لایه پلی استر و قیر تشکیل شده است اما در خارجی ترین قسمت به جای فویل از سنگریزه استفاده شده است و از ویژگی‎های جالب توجه ایزوگام سنگ ریزه ای این است که دارای رنگ بندی متنوعی می‎باشد این نوع ایزوگام بیشتر در مکانهایی که احتمال تردد بالا می‎باشد بکار می‎رود وبیشتر جهت بام‎های شیب دار و دیواره‎ها و سطح‎هایی که در دید قرار دارد به کار می‎رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *