ایزوگام سینا بام ،اکثر کسانی که قصد ایزوگام و عایق کاری ساختمان خود را دارند ترجیح می دهند از ایزوگام‌های تولیدی استان دلیجان استفاده کنند اما آیا شرکتهای نصب ایزوگام و عایق رطوبتی هم قصد عایق کاریبا بهترین ایزوگام تولیدی در دلیجان را دارند.بدین منظور شرکت سپید بام البرز در طی مقالات متعدد به معرفی برترین ایزوگام‌های دلیجان از نظر کیفیت تولیدی پرداخته تا گام کوچکی را در راهنمایی همشهریان عزیز بردارد.

ایزوگام سینا بام

یکی از مهمترین و با کیفیت ترین شرکتهای تولید ایزوگام در دلیجان،ایزوگام سینا بام می‌باشد .شرکت سینا بام مرکز تولید ایزوگام صادراتی و مرغوب است که ایزوگام‌های تولید شده در این شرکت از جمله بهترین نوع ایزوگام می‌باشد و باعث شهرت آن در ناحیه قطب صنعتی بو علی استان دلیجان شده است.همچنین این شرکت یکی از بزرگترین تولیدکنندگان مشتقات پلیمری با بیش از دو دهه سابقه تولید در ایران می‌باشد.

برخورداری از دانش فنی تولید ایزوگام

شرکت سینا بام از همان ابتدای تاسیس با راه اندازی آزمایشگاههای مجهز و با به‌کارگیری تکنولوژی روز اروپا ،همچنین استفاده از دانش فنی نیروهای متخصص داخلی و دانشگاهی توانست پیشرفت‌های بسیار زیادی را در زمینه تولید عایق رطوبتی و بهبود کیفیت این محصول را بدست آورد در نتیجه حاصل تلاشهای بی وقفه مجموعه سینا بام دلیجان در قالب دریافت استاندارد ملی ایران و افتخارات بین المللی جلوه نمود.

انواع ایزوگام تولیدی از لحاظ قیر مصرفی

  1. عایق رطوبتی BPP – این محصول بهترین نوع ایزوگام تولیدی در شرکت سینا بام می‌باشد که برای تمام اقلیم آب و هوایی کاربرد دارد.ایزوگام BPP از قیر خالص پالایشگاهی به اضافه پلیمرهای اصلاح شده به منظور افزایش مقاومت در برابر گرما و سرما تولید شده است و در گروه عایق‌های رطوبتی اصلاح شده با ضخامت زیاد طبقه بندی می شود .البته خود این محصول در دو نوع فویلدار و ساده تولید و روانه بازار عایق رطوبتی می گردد.
  2. عایق رطوبتیBOF – این محصول برای صرفه اقتصادی مصرف کنندگان با کارایی مطلوب تولید می شود.ایزوگامBOF از قیر دمیده که به‌وسیله دمیدن هوای گرم به قیر در کوره‌های پالایشگاهی بدست می آید تولید می شود .

موارد عایق کاری

ایزوگام سینا بام به جهت برخورداری از قیر خالص و به کارگیری فناوری پلی استر در تولید ایزوگام دارای سطح بالایی از کیفیت می‌باشد .به همین دلیل امکان نصب بر روی سطوح سیمانی و نا هموار آسفالت را دارا می‌باشد و مناسب برای عایق کاری پشت بام ،پی ساختـمان ، بدنه دیوار،سرویس‌های بهداشـتی، اســتخر ،پارکینگ‌های طبقاتی ،کانـال‌های آبیاری ،پل ها،گلخانه ها، مرغـداریها ، وحتی باغچــه‌های تزیینی آپارتمـان ها و لوله‌های آب ،گاز،نفت و غیره می‌باشد .

افتخارات سینا بام

  1. دریافت گواهی نامه اجباری استاندارد از سازمان ملی استاندارد ایران
  2. ـ دریافت گواهینامه استان مرکزی به لحاظ کیفیت تولیدی
  3. ـ اولین و تنها دارنده گواهینامه CEاروپا در زمینه تولید عایق‌های رطوبتی پلیمری
  4. ـ دارای ضمانت نامه کتبی ده ساله
  5. ـ دریافت گواهینامه کیفیت تولیدی از موسسه DQSآلمان
  6. ـ استقرار سیستم مدیریت و نظارت بر کیفیت
  7. ـ پوشش بیمه نامه معتبر پنج ساله بیمه ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *